Esteu aquí: Inici →  Serveis de la Seu → Normativa

Normativa

Imprimir còpia autèntica
46 publicacions
Normativa general de l'Administració electrònica
Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
21/05/2014 17:34 - Registre de publicació

Aquesta Llei té per objecte ampliar i reforçar la transparència de l’activitat pública, regular i garantir el dret d’accés a la informació relativa a aquella activitat i establir les obligacions de bon govern que han de complir els responsables públics així com les conseqüències derivades del seu incompliment.

Normativa d’Administració electrònica de la Diputació de Lleida
Decret per a la Difusió d’informació i de posada en funcionament del Tauler d’Anuncis Electrònic de la Diputació de Lleida
21/05/2014 17:30 - Registre de publicació

Aprovar la posada en funcionament del Tauler d’Anuncis Electrònic de la Diputació de Lleida, que complementarà el tauler físic situat a la seu corporativa i les normes en relació a la difusió de la informació, segons el que es disposa en l’Annex adjunt.

Normativa d’Administració electrònica de la Diputació de Lleida
Decret per a la Creació de la Seu i el Registre electrònic de la Diputació de Lleida
21/05/2014 17:29 - Registre de publicació

Autoritzar la posada en funcionament de la Seu Electrònica de la Diputació de Lleida i aprovar el procediment per a l’adequat tractament i tramitació dels procediments i sol·licituds presentats en el Registre Electrònic de la Diputació, d’acord amb el que es detalla en el Annex d’aquesta resolució.

Normativa d’Administració electrònica de la Diputació de Lleida
Decret per a la creació de la política de signatura electrònica de la Diputació de Lleida
21/05/2014 17:27 - Registre de publicació

Aprovar la Política de signatura electrònica de la Diputació de Lleida, aplicable a la relació entre la Diputació de Lleida i els seus ens depenents, els ciutadans i la resta d’administracions públiques

Normativa general de l'Administració electrònica
Decret 56/2009, 7 d’abril, per a l’impuls i el desenvolupament dels mitjans electrònics a l’Administració pública
21/05/2014 17:24 - Registre de publicació

Model d’Administració pública basat en l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), amb l’objectiu de millorar l’eficiència interna, les relacions intra-administratives i inter-administratives, l’eficàcia pública i les relacions de l’Administració amb els ciutadans i les ciutadanes, les empreses i les organitzacions.

Normativa general de l'Administració electrònica
Acord 1/2010, de 17 de juny, de la Comissió Nacional d'Accés, Avaluació i Tria Documental sobre les condicions de substitució de documents en suports físics per còpies electròniques de documents amb validesa d'originals
21/05/2014 13:43 - Registre de publicació

Estableix els criteris i bones pràctiques que els centres d'arxiu han de seguir quan procedeixin a la substitució de documents en suport paper per imatges electròniques amb validesa d'original.

Diputació de Lleida
© Diputació de Lleida
Carrer del Carme, 26 - 25007 Lleida - Tel. 973 24 92 00
Seu Electrònica

La vostra privacitat és important per a nosaltres

Aquest lloc web utilitza tecnologies, com les cookies, per obtenir informació sobre les audiències que veuen els anuncis i el contingut, entre altres coses. Feu clic a continuació per autoritzar l'ús d'aquesta tecnologia i el processament de les seves dades personals per a aquests fins.

La vostra privacitat és important per a nosaltres

Pot establir les seves preferencies i consentiments depenent de com vol que s'utilitzin les seves dades segons els fins detallats a continuació.
Cookies Tècniques

JSESSIONID

Cookie generada per mantenir la sessió activa. Un cop la sessió es tanca la cookie expira.

cb-enabled

Cookie tècnica i estrictament necessària que conté el valor de si s'ha acceptat la instal·lació de cookies. Expira al cap d'un any

Cookies de Tercers
No s'utilitzen cookies de tercers