Esteu aquí: Inici →  Serveis de la Seu → Normativa

Normativa

Imprimir còpia autèntica
45 publicacions
Normativa d'Administració electrònica / Normativa d’Administració electrònica de la Diputació de Lleida
Decret per a la Difusió d’informació i de posada en funcionament del Tauler d’Anuncis Electrònic de la Diputació de Lleida
21/05/2014 17:30 - Registre de publicació

Aprovar la posada en funcionament del Tauler d’Anuncis Electrònic de la Diputació de Lleida, que complementarà el tauler físic situat a la seu corporativa i les normes en relació a la difusió de la informació, segons el que es disposa en l’Annex adjunt.

Normativa d'Administració electrònica / Normativa d’Administració electrònica de la Diputació de Lleida
Decret per a la Creació de la Seu i el Registre electrònic de la Diputació de Lleida
21/05/2014 17:29 - Registre de publicació

Autoritzar la posada en funcionament de la Seu Electrònica de la Diputació de Lleida i aprovar el procediment per a l’adequat tractament i tramitació dels procediments i sol·licituds presentats en el Registre Electrònic de la Diputació, d’acord amb el que es detalla en el Annex d’aquesta resolució.

Normativa d'Administració electrònica / Normativa d’Administració electrònica de la Diputació de Lleida
Decret per a la creació de la política de signatura electrònica de la Diputació de Lleida
21/05/2014 17:27 - Registre de publicació

Aprovar la Política de signatura electrònica de la Diputació de Lleida, aplicable a la relació entre la Diputació de Lleida i els seus ens depenents, els ciutadans i la resta d’administracions públiques

Normativa d'Administració electrònica / Normativa general de l'Administració electrònica
Decret 56/2009, 7 d’abril, per a l’impuls i el desenvolupament dels mitjans electrònics a l’Administració pública
21/05/2014 17:24 - Registre de publicació

Model d’Administració pública basat en l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), amb l’objectiu de millorar l’eficiència interna, les relacions intra-administratives i inter-administratives, l’eficàcia pública i les relacions de l’Administració amb els ciutadans i les ciutadanes, les empreses i les organitzacions.

Normativa d'Administració electrònica / Normativa general de l'Administració electrònica
Acord 1/2010, de 17 de juny, de la Comissió Nacional d'Accés, Avaluació i Tria Documental sobre les condicions de substitució de documents en suports físics per còpies electròniques de documents amb validesa d'originals
21/05/2014 13:43 - Registre de publicació

Estableix els criteris i bones pràctiques que els centres d'arxiu han de seguir quan procedeixin a la substitució de documents en suport paper per imatges electròniques amb validesa d'original.

Diputació de Lleida
© Diputació de Lleida
Carrer del Carme, 26 - 25007 Lleida - Tel. 973 24 92 00
Seu Electrònica

La vostra privacitat és important per a nosaltres

Aquest lloc web utilitza tecnologies, com les cookies, per obtenir informació sobre les audiències que veuen els anuncis i el contingut, entre altres coses. Feu clic a continuació per autoritzar l'ús d'aquesta tecnologia i el processament de les seves dades personals per a aquests fins.

La vostra privacitat és important per a nosaltres

Pot establir les seves preferencies i consentiments depenent de com vol que s'utilitzin les seves dades segons els fins detallats a continuació.

Cookies Tècniques

JSESSIONID

Cookie generada per mantenir la sessió activa. Un cop la sessió es tanca la cookie expira.

cb-enabled

Cookie tècnica i estrictament necessària que conté el valor de si s'ha acceptat la instal·lació de cookies. Expira al cap d'un any

Cookies de Tercers
No s'utilitzen cookies de tercers