Esteu aquí: Inici →  Serveis de la Seu → Normativa

Normativa

Imprimir còpia autèntica
46 publicacions
Normativa d’Administració electrònica de la Diputació de Lleida
Decret 455/2014, de 14 de novembre, de creació d'un registre administratiu auxiliar per enregistrar factures en suport paper
03/02/2015 12:40 - Registre de publicació

Decret d'aprovació del tràmit de creació d'un registre auxiliar, amb seu al servei d'Intervenció de la Diputació, per enregistrar les factures rebudes en suport paper.

Normativa general de l'Administració electrònica
Llei 25/2013, 27 de desembre, d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures al Sector Públic
21/05/2014 17:23 - Registre de publicació

Estableix la obligatorietat, terminis i excepcions per a la facturació electrònica per part dels proveïdors de l’Administració Pública, així com el registre comptable de factures del sector públic tot regulant el procediment per a la tramitació de factures electròniques per part de les Administracions Públiques i les actuacions de seguiment per part dels òrgans competents.

Normativa general de l'Administració electrònica
Reial Decret 4/2010, 8 gener, Esquema Nacional d’Interoperabilitat
21/05/2014 19:38 - Registre de publicació

Estableix els criteris comuns de gestió de la informació que permetin compartir solucions i informació entre Administracions Públiques.

Normativa general de l'Administració electrònica
Reial Decret 3/2010, 8 gener, Esquema Nacional de Seguretat
21/05/2014 19:37 - Registre de publicació

Estableix els criteris i nivells de seguretat necessaris per als processos de tractament de la informació que preveu el propi decret.

Normativa general de l'Administració electrònica
Reial Decret 1720/2007, 21 de desembre, Reglament de desenvolupament de la Llei Orgànica 15/1999
21/05/2014 19:36 - Registre de publicació

Concreta el desenvolupament de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal, incloent com s’han d’executar els procediments establerts per aquesta llei i les mesures de seguretat que cal implementar durant la recollida i ús de dades personals.

Normativa general de l'Administració electrònica
Reial Decret 1671/2009, 6 de novembre, Desenvolupament parcial de la Llei 11/2007
21/05/2014 17:42 - Registre de publicació

Concreta el desenvolupament parcial de la Llei 11/2007, de 22 de juny, d’accés electrònic dels ciutadans als serveis públics: • Procura la més plena realització dels drets reconeguts a la Llei 11/2007, facilitant-los en la mesura que ho permeti l’estat de la tècnica, i la garantia de que no resultin afectats altres bens constitucionalment protegits, com poden ser la protecció de dades, els drets d’accés a la informació administrativa o la preservació d’interessos de tercers. • Estableix un marc el més flexible possible en la implantació dels mitjans de comunicació, tenint cura dels nivells de seguretat i protecció de drets i interessos previstos tant en la pròpia llei, com en la legislació administrativa general.

Normativa d’Administració electrònica de la Diputació de Lleida
ORDENANÇA Per a l’impuls i la implementació de l’administració electrònica i la regulació de l’ús de mitjans electrònics a la Diputació de Lleida i els seus Ens dependents
21/05/2014 17:41 - Registre de publicació

Aquesta Ordenança té per objecte regular la utilització i el desenvolupament dels mitjans electrònics en l’àmbit de les competències pròpies de la Diputació de Lleida, i els seus ens dependents, i de les que gestioni per delegació dels municipis de manera específica en l’àmbit tributari

Normativa general de l'Administració electrònica
Llei 59/2003, 19 desembre, de la signatura electrònica
21/05/2014 17:38 - Registre de publicació

Estableix la definició de signatura electrònica i els seus usos, així com els elements necessaris per al seu ús i el valor jurídic de les signatures electròniques.

Normativa general de l'Administració electrònica
Llei 56/2007, de 28 de desembre, de mesures d’impuls de la societat de la informació
21/05/2014 17:37 - Registre de publicació

Model d’Administració pública basat en l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), amb l’objectiu de millorar l’eficiència interna, les relacions intra-administratives i inter-administratives, l’eficàcia pública i les relacions de l’Administració amb els ciutadans i les ciutadanes, les empreses i les organitzacions.

Normativa general de l'Administració electrònica
Llei 29/2010, de 3 d’agost, d’ús dels mitjans electrònics en el sector públic de Catalunya
21/05/2014 17:35 - Registre de publicació

Correspon al model català d’administració electrònica establint la regulació sobre l’ús dels mitjans electrònics en el sector públic de Catalunya, la Interoperabilitat del sector públic de Catalunya i catàleg de dades i documents interoperables a Catalunya.

Diputació de Lleida
© Diputació de Lleida
Carrer del Carme, 26 - 25007 Lleida - Tel. 973 24 92 00
Seu Electrònica

La vostra privacitat és important per a nosaltres

Aquest lloc web utilitza tecnologies, com les cookies, per obtenir informació sobre les audiències que veuen els anuncis i el contingut, entre altres coses. Feu clic a continuació per autoritzar l'ús d'aquesta tecnologia i el processament de les seves dades personals per a aquests fins.

La vostra privacitat és important per a nosaltres

Pot establir les seves preferencies i consentiments depenent de com vol que s'utilitzin les seves dades segons els fins detallats a continuació.
Cookies Tècniques

JSESSIONID

Cookie generada per mantenir la sessió activa. Un cop la sessió es tanca la cookie expira.

cb-enabled

Cookie tècnica i estrictament necessària que conté el valor de si s'ha acceptat la instal·lació de cookies. Expira al cap d'un any

Cookies de Tercers
No s'utilitzen cookies de tercers