Anunci de l'aprovació definitiva del Reglament del Comitè de Seguretat de la Informació i Protecció de dades de caràcter personal de la Diputació de Lleida i dels Organismes Autònoms.
És objecte del present Reglament l’organització i el funcionament dels òrgans de govern de la Diputació de Lleida, d’acord amb el que disposa la Llei 7/1985, de 2 d’abril, de Bases de règim local. Les previsions d’aquestes normes reglamentàries podran desenvolupar-se mitjançant disposicions específiques aprovades pel Ple de la Diputació i instruccions dictades per la Presidència.
Té com a missió garantir els principis de publicitat oficial, responsabilitat, qualitat, seguretat, disponibilitat, accessibilitat, neutralitat i interoperabilitat, i que es disposi de sistemes que permeten l’establiment de comunicacions segures sempre que siguin necessàries.
Estableix un conjunt d'instruccions en relació a la digitalització de documentació en suport paper, per part de les àrees que tramiten expedients electrònics de Diputació de Lleida i els seus organismes dependents. Així doncs, aquesta instrucció defineix els procediments a fi d'utilitzar de forma correcta l'eina informàtica que dona suport a la gestió electrònica d'expedients i realitza els processos de digitalització.
És objecte del present Reglament l’organització i el funcionament dels òrgans de govern de la Diputació de Lleida, d’acord amb el que disposa la Llei 7/1985, de 2 d’abril, de Bases de règim local.
Aprovar la política de signatura electrònica de la Diputació de Lleida i dels seus ens dependents, aplicable a les relacions entre la Diputació de Lleida i els seus ens dependents, i els ciutadans i la resta d'administracions públiques, d'acord amb el que consta en el document annex a la present resolució.
El Ple de la Corporació en sessió ordinària, celebrada el 21 de juny de 2018, va aprovar per unanimitat dels assistents el Codi de conducta dels alts càrrecs de la Diputació de Lleida i els seus organismes autònoms, que es fa públic per tal de donar compliment a les previsions de la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Anunci d'aprovació definitiva Actualització de l'Ordenança de l'Administració Electrònica de la Diputació de Lleida i els seus Ens.
Aquesta llei té per objecte regular el procediment administratiu comú a totes les Administracions Públiques, obligant a alguns dels ciutadans (empreses, professionals amb col·legiació obligatòria, ...) a la relació telemàtica amb les Administracions Públiques i obligant a l'expedient i document electrònic com a suport d'aquest procediment administratiu.
Aquesta llei estableix i regula les bases del règim jurídic de les Administracions Públiques, els principis dels sistema de responsabilitat d'aquestes i de potestat sancionadora, així com l'organització i funcionament de l'Administració General de l'Estat i el seu sector públic institucional per al desenvolupament de les seves activitats.