Usted está aquí: Inicio →  Servicios de la Sede → Normativa

Normativa

Imprimir copia auténtica
45 publicaciones
Normativa de Administración electrónica / Normativa de Administración electrónica de la Diputación de Lleida
Decret per a la Difusió d’informació i de posada en funcionament del Tauler d’Anuncis Electrònic de la Diputació de Lleida
21/05/2014 17:30 - Registro de publicación

Aprovar la posada en funcionament del Tauler d’Anuncis Electrònic de la Diputació de Lleida, que complementarà el tauler físic situat a la seu corporativa i les normes en relació a la difusió de la informació, segons el que es disposa en l’Annex adjunt.

Normativa de Administración electrónica / Normativa de Administración electrónica de la Diputación de Lleida
Decret per a la Creació de la Seu i el Registre electrònic de la Diputació de Lleida
21/05/2014 17:29 - Registro de publicación

Autoritzar la posada en funcionament de la Seu Electrònica de la Diputació de Lleida i aprovar el procediment per a l’adequat tractament i tramitació dels procediments i sol·licituds presentats en el Registre Electrònic de la Diputació, d’acord amb el que es detalla en el Annex d’aquesta resolució.

Normativa de Administración electrónica / Normativa de Administración electrónica de la Diputación de Lleida
Decret per a la creació de la política de signatura electrònica de la Diputació de Lleida
21/05/2014 17:27 - Registro de publicación

Aprovar la Política de signatura electrònica de la Diputació de Lleida, aplicable a la relació entre la Diputació de Lleida i els seus ens depenents, els ciutadans i la resta d’administracions públiques

Normativa de Administración electrónica / Normativa general de la Administración electrónica
Decret 56/2009, 7 d’abril, per a l’impuls i el desenvolupament dels mitjans electrònics a l’Administració pública
21/05/2014 17:24 - Registro de publicación

Model d’Administració pública basat en l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), amb l’objectiu de millorar l’eficiència interna, les relacions intra-administratives i inter-administratives, l’eficàcia pública i les relacions de l’Administració amb els ciutadans i les ciutadanes, les empreses i les organitzacions.

Normativa de Administración electrónica / Normativa general de la Administración electrónica
Acord 1/2010, de 17 de juny, de la Comissió Nacional d'Accés, Avaluació i Tria Documental sobre les condicions de substitució de documents en suports físics per còpies electròniques de documents amb validesa d'originals
21/05/2014 13:43 - Registro de publicación

Estableix els criteris i bones pràctiques que els centres d'arxiu han de seguir quan procedeixin a la substitució de documents en suport paper per imatges electròniques amb validesa d'original.

Diputació de Lleida
© Diputación de Lleida
Calle del Carme, 26 - 25007 Lleida - Tel. 973 24 92 00
Sede Electrónica

Su privacidad es muy importante para nosotros

Este sitio web utiliza tecnologías, como las cookies, para obtener información sobre las audiencias que vieron los anuncios y el contenido, entre otras cosas. Haga clic a continuación para autorizar el uso de esta tecnología y el procesamiento de sus datos personales para estos fines.

Su privacidad es muy importante para nosotros

Puede establezer sus preferencias y consentimientos depenendiendo de como quiere que se utilizen sus datos personales para los fines detallados a continuación

Cookies Técnicas

JSESSIONID

Cookie generada para mantener la sesión activa. La cookie expira al cerrar la sesión.

cb-enabled

Cookie técnica y estrictamente necesaria que contiene el valor de si se han aceptado la utilización de cookies. Expira después de un año

Cookies de Terceros
No se utilitzan cookies de terceros